Tuesday 1 November 2011

> Hello November

HOlla Peeps,


Rasanya last aku melalut dalam satu entry adalah pada bulan July dimana aku melabuhkan tirau June, atas request seorang silent readers, aku kembali melalut dalam satu entry yang aku melalut untuk cakap Hello kepada November!




Bulan lepas aku banyak Melalut Sebab Hanie dan Jue, eh tapi aku melalut sekali je wa rasa.. Amacam travel guide aku dalam segment Jejalan : Island Hopping at Langkawi dan Jejalan : Cable Car Langkawi? ok la kan? aku malas nak bagi Harapan besar kat korang, nanti spoil My Happiest Moment dan korang ingat aku nak ajak Holiday dan Bloglist ngan aku pulak, sori aku Tadaima #LOL

Bulan lepas, banyak kali gak aku tak sehat, dok fikir pasal Kesan Panadol makes me HEADACHE~!! ye la apa kaitan Faizal Tahir dan Christina Aguilera sampai jadi Faizal Aguilera?

Ops lupa Apakah Benar Perang Dah Tamat? mungkinkah akan diselitkan di alam Filem Steve Jobs? The eye of Ame Kusanagy never lies dan dia slalu shuffle lepas tengok The Cube That Cube Me, haha "It's Okay" aku pun I Miss My Old Hair dan kita adalah One Piece Nakama kan? 

Aku slelau fikir nak Bercinta Selepas Kawin ye la, nanti xde la aku cakap "Jangan Tengok Cermin Lama-Lama Sangat, Nanti Jerawat Naik" kat bini aku kan? Plus aku taknak la dok Aku Suka Sex! OPS!!! Susah wei bila fikir aku termakan Makanan Yang Membuatkan Korang Susah Nak Tidur.. oh Melayu Mudah Lupa!

Jerawat oh Jerawat tak ingatkah dikau pada perlawanan kita di Litar Epik! dimana aku kata Jangan! Tapi engkau menunjukkan LED Watch untuk Tech Thursday, tau la Not Just A Blog, bukan Cool Blog, dan tau tak Perbezaan Manusia dan Haiwan? Kalau tak tau, manusia celebrate Pesta Cahaya dan manusia ada Pelukis Buta, kau ada?

Alhamdulillah Aktiviti Weekend Dah Selesai dan 2 Minggu Yang Akan Datang mungkin menjadi antara minggu suka dan duka aku? Who knows, aku hanya ingin mengajar Alphabet Taught kepada mereka dan membuat mereka Tech Think..


Top komentator Bulan Lepas


Alright, aku suka bab promote mempromote ni, aku nak share ngan korang top komentator blog aku bulan ni.. Sapa ek? sapa ek? Rasanya si pengomen dah sedar dia pemenang #LOL!!! Alright aku promote Top 5 je la bleh? lain-lain boleh cek dekat widget bawah, sekali Top 100 Best Commentator

  • Di #5 ada 2 pengomen tegar yang berkongsi kedudukkan, iaitu Akue Achik, penulis blog Akue Achik dan AmirFX penulis blog ting tong teko! Kalau korang ingat lagi Akue Achik ni pernah berada di #4 pada bulan lepas..
  • Siapa tak kenal Namee Roslan kan? Penulis blog mynameisnamee, she's at #4!!! 
  • Di #3 adalah Rozeeta Rashid, penulis blog A CANVAS OF MINE
  • Kemudian di #2 adalah Idzanfashila penulis blog IF blog
  • Dan yang mengondol #1 kali ni adalah Hanie_Dewpenulis blog "Let The Blog Do The Talking, Aight!", bulan lepas beliau berada di #2, bulan ni, she's at top of the list!!! 

Dimana Syara, Arisha dan Suha bulan September diorng berada di Top 5, bulan ni???


  • "Aku selalu mengingatkan diri aku supaya
  • pentingkan kualiti entry dan trafik itu akan datang dengan sendiri..


-zuan-
p.s : harini (selasa) aku ada test lagi.. Wish me SUPER GOODLUCK!!!! (",) 

65 comments:

  1. hepi new month zuan.. :)

    guess that sy jtuh dr rank..huhu
    sakit owh.. :D

    anyway, tajuk2 entri zuan mmg la bole djadikan satu crita...ehehe

    ReplyDelete
  2. kreatif2 entry nie... :)

    ReplyDelete
  3. wuuu~~aku pon hilang ntah ke mane zuan..aku still tgh try untuk membalancekan life degree ni untuk blogging..sorry kalau dah lame tak jengah blog kau..

    one day, bile dah balance, i'll be come back as the old ked before..hehe

    ReplyDelete
  4. semua entri bulan lepas masuk..kreatif

    ReplyDelete
  5. Anonymous1/11/11 00:18

    zuannnnnnnnnnnn.


    ini sgt kreatif.

    teehee.

    ehhh kene selalu terjah blog zuan,sadly im too busy T.T

    ReplyDelete
  6. what a compact n3!
    nice one, bro..

    =]

    ReplyDelete
  7. kreatif ye gabungkan smua entry jadi SATU ENTRY. hehehe.

    gudluck :)

    ReplyDelete
  8. perghh ni kira kesimpulan bulan lepas la? rajin gila u bro.. welkem NOVEMBERRRR :D

    ReplyDelete
  9. selamat dtg 1 nov.. dh x lame dh nk raye ni,.heee

    ReplyDelete
  10. kreatif sungguh. sempoi! dengan tajuk2 entri pun boleh jadi satu entri menarik. =)

    ReplyDelete
  11. 1.11.11 zuangggggggg...... :D

    ReplyDelete
  12. waaaa
    bapak kretip
    gabungkan semuanya entri ye

    hehehehe
    gud2


    selamat2 ye test esok!=)

    ReplyDelete
  13. fuuhhh...kreatif habis ni..semua tajuk entri dijadikan cerita..hehe~

    ReplyDelete
  14. sangat menarik!!!yahooi

    ReplyDelete
  15. selamat bulan sebelass wann !

    ReplyDelete
  16. entry yang sangat ohsem gila,tabik!

    ReplyDelete
  17. wah..patutnya masuk pertandinguage: en-US,en;q=0.8
    Accept-Charset: ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.3
    Cookie: NID=50=it1htfXtcrCdGmQwfk93e-oOHsk88kpDgS0mae-16MZZKDT8yU6ml6vORAtfmZ7sH0pLni8C6X-DSWkCq8aFJ

    ReplyDelete
  18. Anonymous1/11/11 01:07

    sgt2 suka lah! ehehe! btul tu zuan! nasihat dri yg bgus! :)

    ReplyDelete
  19. Dah nak masuk November dah ni.... banyak dah ko ceriter....


    Apa pun blog ko tetap ada yang jadi tegar....


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    diy polishing crome sportrim

    ReplyDelete
  20. Serious mmg melalut dan merepek. Tapi cute dan kelaka! hehe

    ReplyDelete
  21. smart la wei bro zuan... entri2 yg best.. hehe... hepy november...kikiki

    ReplyDelete
  22. penat owh,,nak masukkan link ;)

    ReplyDelete
  23. hapyy november zuan! ^^

    ReplyDelete
  24. woa..kreatif la..semua entri ada dlm 1 entri!

    entri ko semua best2..

    ape tips?hehe :)

    ReplyDelete
  25. apy NOVEMBER

    moga bulan ni tambah meriah na! :p

    ReplyDelete
  26. giler pening kalo aku nak buat entry macam nih.. hehehee

    ReplyDelete
  27. rajin gile godek entriiiiii .. perghhh ..

    ReplyDelete
  28. wah gila la zuan main gabgungkan !! :D kalau namee nk gabungkan semua tajuk entry namee, tak menjdi kot. hehe. hehe, my pleasure to comment on ur post. maaf dulu terlepas pandang comment dr zuan. :D sekarang tidak lagi !! happy november zuan !! :D

    ReplyDelete
  29. Nice entry.. Ehh.. Aku pun dalam top 5 pengomen... Haha... Macam artis la pulok...

    ReplyDelete
  30. suda nov dh.fulamak. cpt giler. ske btl ble zuan cantum2 kn smua entry tu.haha kreatif bro.:)

    ReplyDelete
  31. penuh tag org..pening kpala membacanye.hehhe tak larat nak clik

    ReplyDelete
  32. semua entri ar ni? part sex tu paling cute kah3

    ReplyDelete
  33. hepi november zuan...

    kreatif duk gabung semua entry ye..pasni nama anak pon gabung-gabung yea..hahaaa :0

    ReplyDelete
  34. Anonymous1/11/11 12:20

    untunglah!!! ehee! zuan! pasnie buat gabung2 lagi ye! :)

    ReplyDelete
  35. tarikh hr ni yg cntik. xD

    and menarik la gabung2 nama entry jd satu cerita. buatla tetiap bulan nnti. hohu.

    ReplyDelete
  36. wuuu...~~ pening lalat bce entry ni..kne cri penadol nih..hehe

    ReplyDelete
  37. wah,gabungkan semua tajuk,kreatif :)

    ReplyDelete
  38. happy 1/11/11 zuan!
    oh, wish u super gudluck ya. :D

    ReplyDelete
  39. haaa..betol dah tu..huihuhu

    ReplyDelete
  40. melalut kekadang ada manfaatnya. eh, i'm not listed as your top 5th commentators? emm :'D well, for the next time i'll not repeat again this thing happens to you! :'D

    happy november to you zuan. and all the best to you!!

    ReplyDelete
  41. tak tersenarai dalam list ni...

    ReplyDelete
  42. kreatif abis lah.. semua tajuk entry ada dalam 1 entry.. fuhhh~

    ReplyDelete
  43. Impresed!! Cane anda ley conclude sume entry lps within one entry? Ohhh kagum kagum!!

    ReplyDelete
  44. Kreatif! I like this. Sampai habis baca rasa nak gelak je.

    ReplyDelete
  45. hehe..xmasuk carta lg..

    *ambOi..abis suma tjuk entry dia letak...bagus2 :D

    ReplyDelete
  46. yup..kualiti itu penting

    ReplyDelete
  47. woh!! kamu memang bersusah payah buat post nii!! ngan link nya lagi..
    pergh!! :)

    yes kualiti itu yang akan mengundang trafic :)

    ReplyDelete
  48. Kawaii ne compilation entries boleh buat 1 entri... I likee

    ReplyDelete
  49. terkedu baca entry ni...hehe..

    suka ayat akhir ni...

    "Aku selalu mengingatkan diri aku supaya
    pentingkan kualiti entry dan trafik itu akan datang dengan sendiri.."

    terbaik...:)

    ReplyDelete
  50. happy November bang !
    :))
    Lepas ni nak jadi top 1 komentar laa . hihi (^_^)

    ReplyDelete
  51. kreatifnya dak zuan! mampat satu entry diisikan banyak2 lg isi!

    ReplyDelete
  52. ahah smart msart. kreatif :D

    ReplyDelete
  53. wow super cool.Smart gila entri yang ni.I like. :P

    ReplyDelete
  54. Anonymous2/11/11 10:25

    singgah pagi :)

    ReplyDelete
  55. Anonymous2/11/11 12:55

    ehem ehem. piala xde ke. nak ucapan camana kalau tak pegang piala ni.

    blog yang santai, entry tak panjang melalut.jimat masa nak baca. tak perlu baca entry byk kali. boel trus bagi komen <<< bodek lebih. hhahahaha..

    thanks for the entry. (^______^)v

    ReplyDelete
  56. Anonymous2/11/11 13:18

    oh ya lupa nak komen pasal ayat dari tajuk entry tu. bakat dicungkil dari mari bercerita eh. eh. hihihihi... ke bakat semulajadi. cool!

    ReplyDelete
  57. Anonymous2/11/11 13:26

    hahhaha, nice. kreatif lahh.

    top 5 komentator dari pembaca lain maksudnya zuan berjaya tarik ramai lagi pembaca kan. suha maintain komen setiap entry zuan. teruskan usahaaa.

    gambate! :)

    ReplyDelete
  58. happy november... :)

    rajin benau awk yer...

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...