Wednesday, 26 October 2011

> WW : Perbezaan Manusia dan Haiwan

HOlla Peeps,

#justfacebookit


-zuan-
p.s : you judge it.. 

51 comments:

  1. haiwan lagi tahu makna kasih sayang. disebabkan ada yang pernah kena saman sebab membantu orang lain,manusia2 tu tak berani nak tolong.undang2 apa entah

    ReplyDelete
  2. memalukan je...binatang tu prihatin

    ReplyDelete
  3. betul,binatang pun ada perasaan

    ReplyDelete
  4. betul,binatang pun ada perasaan

    ReplyDelete
  5. zaman sekarang ni binatang lagi ada perasaab belas kalau nak dibandingkan dengan manusia

    ReplyDelete
  6. setuju dgn gambar di atas!
    emmm sedihnye :(

    ReplyDelete
  7. haiwan pn ada perasaan ni manusia tak de perasaan. nauzubillah.

    ReplyDelete
  8. sangat betul.. manusia skang macam takde akal. serious. anjing pun ada akal..walaupun Allah jadikan binatang ada otak tp xde akal.

    ReplyDelete
  9. hmmm,binatang pon tahu kasih sayang kan? manusia dah akhir zaman kot.tue yg macam gitu.

    ReplyDelete
  10. walaupun anjing tu tak berakal .

    ReplyDelete
  11. punya akal tapi x nak guna.

    ReplyDelete
  12. anjing pon taw erti kesian..

    ReplyDelete
  13. haiwan lebih bersivik darpd manusia yg belajr sivik

    ReplyDelete
  14. blame it on the system bro,
    the system was the one letting that poor baby alone on the side of the road.

    ReplyDelete
  15. dunia terbalik dah wei,huhu

    ReplyDelete
  16. Manusia makhluk Allah yang paling bijak....tetapi, manusia ni kalau dah ada akal dia pandai buat keputusan. Tinggal pilih ja. Baik atau buruk.

    ReplyDelete
  17. haiwan pon tahu erti belas kasihann..manusia2.xlyk di pangil mnusia jika bersfat sebegitu

    ReplyDelete
  18. Kesian.. Haiwan lebih bersifat penyayang.. Sebaliknya manusia lebih bersifat haiwan..

    ReplyDelete
  19. warga china pentgkan diri sendiri..minta2 tak jd kt malaysia.

    ReplyDelete
  20. orang selalu sebut manusia berhati binatang. hakikatnya binatang lagi baik dari manusia.

    ReplyDelete
  21. Stupid? Grr. Still tak puas hati sbnrnye ><

    ReplyDelete
  22. pelik manusia nikan
    napa tak nak gune akai
    hmmmmm

    ReplyDelete
  23. manusia setan yang langgar budak tu,

    ape khabar bro?

    ReplyDelete
  24. kalo kes ni berlaku d malaysia mgkin bdak tu akn kna tolong..sbb undang2 cina mcm ******, xde sape nak tlg biarpun simpati.

    ReplyDelete
  25. org tu mmg! sengal bodoh! sgt tak berperikemanusiaan.

    ReplyDelete
  26. haiwan menunjukkan kasih sayang dibanding manusia tanpa segan silu dengan menunjukkan kekejaman, kelemahan hati dan ketidakwarasan akal fikiran.

    ReplyDelete
  27. insaf....insaf...

    huuhuhu, jom berubah?

    ReplyDelete
  28. sekarang ni dah terbalik,
    binatang lagi baik dr manusia..

    ReplyDelete
  29. sedih kot tgk pic ni..hurm..

    ReplyDelete
  30. tapikan manusia sknk lebih syg binatang dr syg haiwan... tgk la berapa byk ckp sal haiwan2 teraniaya tp bila manusia teraniaya seperti kt asia barat n afrika xde lak spe2 yg peduli...hmmm... renung2kan n selamat beramal...

    ReplyDelete
  31. mannusia diberikan akal oleh Allah tapi haiwan tak..jd d mana terletak nya akal manusia??

    ReplyDelete
  32. sgt memalukn kalau perbezaan ini dbndingkn dgn mgara sana..

    shida harap negra kita mlysia lebih prihatin dan peka ^_^

    ReplyDelete
  33. undang2 mengikis perikemanusiaan~

    ReplyDelete
  34. uh.. pelik ek manusia sekarang ni.. dah terbalik dah dunia ni..

    ReplyDelete
  35. yup..itulah bezenyer..binatang lagi pandai berbanding manusia..haddoi..rakyat chine kene masuk kursus pasal perikemanusiaan..

    ReplyDelete
  36. mnusia zaman skang mmg xde ati perut..sian bdk 2..:(

    ReplyDelete
  37. budak tu dah mati. tgk bintang lagi ada perasaan.

    ReplyDelete
  38. tmbh pulak tu r siap ada yg org bakar kucin, bakar anjing pulak sekrg nih.

    ReplyDelete
  39. binatang punya hati yg lg suci de segelintir manusia. Masyaallah.

    ReplyDelete
  40. im a little confius here? which is human which is animal? oh i see clearly. the right one is animal,right? name je manusia tp takde perikemanusiaan langsung. binatang pon ade hati perut lagi.

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...