Thursday 18 August 2011

> Tech Thursday : Notebook Cooler - NotePal U2

HOlla Peeps,


"Ala dah panas lappy gua.. bukak aircond mat"


Macam biasa, setiap hari khamis adalah Tech Thursday di Saiazuan Blog dan minggu ni aku nak share gadget Notebook Cooler model NotePal U2 keluaran Cooler Master. Cooler ni sangat bagus dan direkomenkan oleh aku..




Ia sebuah cooler yang bermaterialkan aluminum dan getah dan membunyai rekabentuk yang mampu menyejukkan lappy anda dan mengurangkan laptop anda dari overheat. Ia kecil, ringan dan mudah dibawa kemana-mana.


Pada awal pembelian anda akan dapat kipas je untuk cooler ni, dan yang best nye korang boleh tambah kipas lagi ikut kehendak korang (max 6 kipas). Pada yang suka mengembara, anda boleh selitkan notebook/laptop anda di cooler ni (seperti gambar ke4)..

Untuk maklumat lanjut boleh ke laman web ini

-zuan-
p.s : mood shopping dah datang.. hehe (",) 

10 comments:

  1. huhu perlu beli satu cooler untuk laptop my mom...nnt tgok2 page wan bg tu. terima kasih =)

    ReplyDelete
  2. aku dh byk beli cooler... hohohoh

    selamat suping :D

    ReplyDelete
  3. fuyoo bole tmbah2 kipas tuh..

    ReplyDelete
  4. letak kipas syiling ley dak?gagagaggaga :P

    ReplyDelete
  5. feveret aku tetap bebola roller ball..muahahah

    ReplyDelete
  6. hehehe..betol2..beli yg camtu..bleh tambah kipas..

    ReplyDelete
  7. tp dia cuma ada cooler utk laptop 14'-15' je. kalau ada utk netbook 10inc, aku nk sambar gak satu.

    ReplyDelete
  8. Cooler master mahal2 tapi berbaloi.. hahha..

    ReplyDelete
  9. http://zulzol.blogspot.com/2011/08/5-tips-for-storing-your-fragrances.html

    5 Tip$ For $toring Your Fragrance$,are u $ure ???





    Check out "5 Tips For Storing Your Fragrances" from #Innit http://innit.nuffnang.com/view/1988921

    ReplyDelete
  10. laptop ct cept pns..mmg perlukan cooler neh..

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...