Wednesday, 3 August 2011

> Wordless Wednesday : "Kami Bukan Monyet"

HOlla Peeps,

click untuk membesarkan

-zuan-
p.s : Bangun pagi, baca paper, jumpa ni..dapatkn Berita Harian segera, (leh jadi promoter berita harian ni #LOL)  

24 comments:

  1. hai promoter berite harian :D

    ReplyDelete
  2. hehe, tapi stylo kot.

    boleh pulak dia kata monyet.

    grrr..

    ReplyDelete
  3. huhu terlajak perahu boleh diundur..telajak kata terpaksa la kna minta ampunnn...

    ReplyDelete
  4. Wuuuuuu, dia cte ape tu? XD

    *mls nk beli paper T^T*

    ReplyDelete
  5. celupar betul yep tweet is3 kapten singapore ni, tak beragak nampaknya.

    ReplyDelete
  6. cepatlah minta maaf, bulan puasa ni mesti dimaafkan segera...harap2 lah..hehe...

    ReplyDelete
  7. mentang2 singapura menangg ye monyet kau bagi.. -.-' nasibb baikk tengah puasa.. :|

    ReplyDelete
  8. tang mana monyet tu??pelik bebeno..

    ReplyDelete
  9. what had happened actually? *confusing.

    ReplyDelete
  10. actually both safee and amirulhadi try to do bicycle kick, but both miss it.. and wife of singapore captain said "2 monkeys in the pitch!!!" that make safee upset

    ReplyDelete
  11. biasa kalau baca sepintas lalu tapi tajuk tu menarik minat untuk dibaca..

    sepatutnya dia tak perlulah cakap macam tu walau niat dia untuk bergurau @ tak puas hati..

    eloklah settlekan cepat..

    ReplyDelete
  12. monyet bukan kami..hehe

    ReplyDelete
  13. blog kamu chantek..sepet follow yek...nnti follow sepet tau...hehehehe

    ReplyDelete
  14. teru beno la camtu..memang kene mintak maaf la

    ReplyDelete
  15. ntah , stylo kot even tak kena ! drp dorang main delayyy !!! pfffttttt !

    ReplyDelete
  16. memang patut pemain singapore tak bertamadun tu minta maaf

    ReplyDelete
  17. depa tu jeles dgn skriker malaysia.... 2 org ni la yg mantap....

    ReplyDelete
  18. salam.

    memang kurang ajar...ayat mcm tu

    ReplyDelete
  19. tu ar knnnn..
    mmg kecoh je..
    monyet lahh ape lahhh..
    kalau dah menang pun tak puas ati
    lagi kan..
    ape pun tak bolehhh..
    hahahahahhahaha..

    ReplyDelete
  20. adat permainan..tp mcm da terlampau plk..=.=

    ReplyDelete
  21. dia jeles sebab dorang tak leh wat cenggitu :D

    ReplyDelete
  22. kalau laki ko david beckham pun kau kena minx maaf. inikan pulak kalau laki setakat tau buat isyarat 'l'

    ReplyDelete
  23. bini si keeper spura super duperhampehh.pffttt.grammmm

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...