Sunday 11 September 2011

> Bye Seremban! Hello Arau

HOlla Peeps,

my hometown, seremban..

Entry yang membuatkan aku tak senang duduk.. Aku mengarang dari hari khamis lepas entry ni.. Menulis detik-detik bye-bye aku kat my hometown! (bajet fly ke india dan tak kembali!


I'M HOMESICK!!!


Hari-hari last kat smban, aku betul-betul manfaatkan baki cuti aku! Beraya ke rumah my bro's (geng senawang fc)! Hanging out ngan diorng smpai tak kenal dunia! Karok sampai suara jadi suara katak (aku rasa aku tau punca ribut taufan kat seremban aritu)! lepak KL! Merayap mencari kasut (kasut aku dah berlambak rasanya ~_~) tapi tak jumpa pun sebenarnya, last-last kat hometown aku gak jumpa apa yang aku nak, sampai hati aku berkata "segalanya aku leh dapat kat sini!"

arau...
Sampai je perlis, famili aku soh tunjuk jalan ke padang besar, "hmmm shopping la tu.." brjam-jam gak la layan kerenah abah, umi, adik-adik aku shopping kat sini.. 1st thing diorng carik, jersi la, apa lagi..haha then baru la carik baju-baju dan perhiasan rumah serta cendera hati tuk kawan-kawan diorang..


Kay, ni je la cerita aku tuk harini nie.. chao~

-zuan-
p.s : malas nak kemas rumah! 

30 comments:

  1. laa dok semban ke. patot la ritu aku trn semban nampak kau

    ReplyDelete
  2. nmpk cmart arau. lme ta pegi. :)
    welcome back to perlis, zuan :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/9/11 00:16

    rajin rajin lah mengemas rumah hee :) :)

    ReplyDelete
  4. ramai yang dah balik.
    kau duk uitm arau ke?.
    aku ada kawan kat sana.
    azhim namanya.

    ReplyDelete
  5. chantik!!
    pocket buleh pesan jersi nanti :D

    ReplyDelete
  6. tak gereklah anak lelaki "homesicks"


    ALLALALALALAL.

    ReplyDelete
  7. hee..seremban the best!! :D

    selamat belajar semula :)

    ReplyDelete
  8. seremban? xnampak ekau pon..huhu..

    ReplyDelete
  9. Anonymous11/9/11 01:52

    Hehe, anak manja dia ni ;D

    ReplyDelete
  10. araustralia :D ingat lagi zuan ckp ni haha

    ReplyDelete
  11. ala-la, anak manja seremban ni ..haha

    best la dapat kerabat kaki shuping..

    ReplyDelete
  12. selamat kembali.

    sila belajar dgn baik. =)

    ReplyDelete
  13. bye3x... err..arau katne ye? arghh..benci geografi..!!

    jemput singgah
    daniel adie nak buka butik u'ols

    ReplyDelete
  14. babai...nanti jumpa kat klate yea..heheee

    ReplyDelete
  15. meh nak tolong kemas rumah~ =p

    ReplyDelete
  16. welcome back to arau..ehehe

    ReplyDelete
  17. syoknya jalan2 hehe..welcome back :)

    jgnla malas kemas rumah :P

    ReplyDelete
  18. wah, bahasanya sulit di pahami sob....

    ReplyDelete
  19. hati-hati di jalan, terima kasih zuan...

    http://sun3tpini.blogspot.com/2011/09/my-top-25-commentators.html

    ReplyDelete
  20. lorh ko pun reti homesick hahaha..

    ReplyDelete
  21. soromban kata poie, arau kata mari..lai3..

    ReplyDelete
  22. padang besaq p beli teddy bear pa?hehe

    ReplyDelete
  23. selamat jln wagieh..huhu

    ReplyDelete
  24. kalau sekarang suara kau macam katak sebelum ni macam sape ? beyonce ? erghhh haha

    ReplyDelete
  25. Anonymous11/9/11 18:37

    patut la ade gegaran sket kat seremban.
    haha
    *nampak beno menipu*

    ReplyDelete
  26. Anonymous11/9/11 19:10

    nanti kalau saya gi perlis nk jumpa tau? hihi

    ReplyDelete
  27. alamak..dah homesick??hehehehe..boboila awak..

    ReplyDelete
  28. Perlis sgt best... suka g Pdg BEsar gak, shopping heheheh

    ReplyDelete
  29. selamat pulang ke kampus!!!=)

    ReplyDelete
  30. setiap kali orang puji baju I cantik, mesti tanya I beli kat mana. Sekarang ni diorang dah tak tanya lagi. Diorang puji cantik jer. Sebab tau I akan jawab, "I beli kat Seremban".

    peace!

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...