Tuesday 5 July 2011

> Jom Join

HOlla Peeps,

Korang ada perasan page ni tak kat facebook? Ada join? Jom meriahkan MY Rapid Transit Logo Contest!!! Aku baru submit 2 logo penyertaan.. Dan tengah fikir untuk yang ke 3 (Sebab tak ada limit dalam berapa penyertaan yang kita nk hantar), untung-untung menang grand prize RM10,000!!! Doakan kejayaan aku.. Cepat-cepat, tarikh tutup 3 Ogos 2011 (Dapat sagu hati pun jadi la kan?)!!!

ni logo 1st aku, biasa je.. logo 2nd bru upload..hehe
3rd logo yg aku submit
nak tengok lagi? klik sini
nak tau lebih lanjut klik sini
-zuan-
p.s : korang klik pun bukan aku dapat duit.. haha.. saje ajak join contest ni, kasi meriah sikit..
Slalu orang yang join kontest, mesti tak nak ramai join sebab pada diorang lagi sikit join lagi tinggi peluang diorang nak menang... Betul tak?

9 comments:

  1. betul la..
    alal macam tu la..
    bila tengok kontest tu ramai yang join akak malas la nak join..
    maklum la.tak bertuah..heheh

    ReplyDelete
  2. kalau join contest tak pernah menang...sedih gila ni...

    ReplyDelete
  3. err , jarang join contest h0h0
    pernah join setahun yg lalu hikhik

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Saiazuan

    Insyaallah
    boleh menang

    Wassalam

    ReplyDelete
  5. wow~ all the best!

    ReplyDelete
  6. amin..

    moga dapat grand prize tu yer...hehe...;_0

    ReplyDelete
  7. aku bab2 design ni lemah
    hahaha
    apa2pun moga berjaya
    :-)

    Ukur Baju Di Badan Sendiri

    ReplyDelete
  8. malangnye aky xpndai bab design2 nih,.=p

    ReplyDelete
  9. go0dluck..go0dluck..!
    menang belanje big apple eh..huhu

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...