Friday 8 July 2011

> Hantu Update

HOlla Peeps,

Aku masih pening lagi dengan pengunaan Aku, Saya, I, Zuan, Beta(tak pernah sama sekali!!!), etc untuk membahasakan diri.. Hurm rasa macam perlu abaikan, dan kadang rasa macam perlu diambil serius sebab takut ada yang kurang selesa dengan cara aku menulis entry dan meninggalkan komen (ada cadangan?)

Ada yang tanya aku, mana dapat idea slalu update entry ni? "Hurm idea jatuh dari langit~"
Idea datang dari mana-mana, contoh time, aku blogwalking sambil baca blog-blog, sambil dengar lagu, sambil tengok movie, sambil makan, dan sambil gosok gigi!!? Takde la bombastik pun idea aku ni, dan masih dalam proses meletupkan setiap entry "KABOOM!!!"
-zuan-
p.s : HP7 part 2 dah nak keluar, owhhhhhhhhh :)) 
dan luangkan sedikit masa

8 comments:

  1. byk idea ek? meh la bg sikit idea kt kb.. :P

    ReplyDelete
  2. selalu banyak jugak idea tapi bila nak start menaip je tiba2 hilang idea tu :D

    ReplyDelete
  3. tntang sggestion untuk mmbhaskan diri 2,zora takde cdangn pon..hehehe..
    yg penting ok n tak kasar sgt la..mne2 pon boleh..:)

    ReplyDelete
  4. gune biase2 je..aku kaw pon bole..ni ligat bepikir ka?byk no idea nye :)

    ReplyDelete
  5. pk banyak2 buat notes kat bilik hahah

    ReplyDelete
  6. haha..proses meletop kan entry?? :D

    ReplyDelete
  7. kb : haha xde la bnyk sgt..

    Aishah Aina : haha sbb tu kna take note ;D

    ZORA : thanks :D

    nasyitahahmadzaini : hehe alrite, xde la ligat sgt, mayb dah biasa mcm ni kot.. huhu

    cik najihah : hehe yups2 :D

    syrupmasin : haha poyo kan ayat? hehe

    ReplyDelete
  8. alah... u bahasakan diri as aku dengan i, i tetap refer u as u jugak and refer myself as i. takde plak i tukar kan?

    so, u maintain mana yg u rasa selesa. i dah biasa dah...

    ada certain guys lg comel. i usually guna i and you, dia rasa tak selesa kot, so dia guna nama. eg; riza and syara. =D

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...