Tuesday 5 July 2011

> My Story : Hasrat Tak Kesampaian

HOlla Peeps,

Dah berbulan-bulan, mungkin bertahun-tahun aku berhajatkan sesuatu.. Sesuatu yang mudah untuk dipenuhi, dah tidak memerlukan kos yang banyak kerana ia memerlukan beberapa titik peluh dan sehelai wang kertas berwarna merah. Ia tidak memerlukan mentera semerah padi mahupun setitik peluh petani, cukuplah dengan menaiki motosikal lama bapaku dan kita mampu kesitu dalam masa kurang satu jam..

Minggu lepas, aku dan sahabat-sahabat berjanji ingin ke suatu destinasi dimana kita akan bergembira untuk kali terakhir sebelum masing-masing menghala ke hala tujuan masing-masing..

Tetapi kenapa?
Kenapa perlu rancangan begitu rapi dibatalkan begitu sahaja?
Kenapa hajatku masih menjadi hajat kempunan si budak kecil?
Dan kenapa aku menulis entry ini?
Dan kenapa anda masih tertanya-tanya apakah hajat ku?

Hajatku hanya ingin mandi air panas di Pedas, Negeri Sembilan.. Susah sangat ke? sobs :'(

gambar dari :http://eleventx.blogspot.com/2009/07/transformers-revenge-of-fallen-game.html


BANG! BANG! BANG!

ha!! kena tembak, lain kali boleh pergi la~

-zuan-
p.s : jangan tiru aksi tembak menembak ini dirumah anda!!!
ni Mamat Khalid punya pasal la ni, habis berbunga-bunga bahasa aku~ 

14 comments:

  1. moga2 terhajat laah hasrat tersebut ok! :))

    ReplyDelete
  2. adohai... setatkat nak mandi ayer panas pedas pon bertahun2 ek.. hahaha.. masak air panas kt umah sendiri je la senang :)

    ReplyDelete
  3. kenapa sampai macam tu sekali?bukannya perlukan kos yg besar pon.

    ReplyDelete
  4. alaa nanti bila2 pergi je la sorang2....tapi bosan la pulak :D

    ReplyDelete
  5. ari tu pon aku kempunan nak mandi air panas kt kolam air panas selayang, akhirnye aku balek umah then jerang air,then buat mandi, heheeeee

    ReplyDelete
  6. ceet!!cm bdk kecik,.
    pergi jerang air panas sendiri kat umah sudah,.hahahaha

    ReplyDelete
  7. nak tengok transformer : DOTM,

    tapi ganu xde wayang T.T

    ReplyDelete
  8. lor smai begitu sekali hajat tu. harap2 dapat la pergi nanti. kang kempunan pulak kan..

    ReplyDelete
  9. wuuuu. sedih ngat aih. tpi ada hikmah la tu x buleh pi. haha

    ReplyDelete
  10. aku tak penah lagi mandi air panas nie.
    air panas water heater tu penah la..

    ajak la transformer sekali ye :)

    ReplyDelete
  11. aku pun dah berabad tak mandi air panas..huhu

    ReplyDelete
  12. aku lg tak pernah mndi kolam air panas ..wuwu .. kesian kan ~

    btw semoga tercapai hasrat kau bro ..hehe

    ReplyDelete
  13. i pun nak pergi...

    lama dah tak pergi!

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...