Saturday 2 July 2011

> GEGAR BLOG JULAI 2011

HOlla Peeps,

kenapa perlu muka BEN? Sebab dia lagi hebat dari BEN10 ~ hehe xD
Gegar Blog Kembali lagi!!! Dan lebih bertenaga lagi kali ini (Mungkin) Dengan hadiah-hadiah lebih menarik (hopefully aku menang)!!!

Apa yang dikehendaki ialah "Tulis apa saja yang mana aku boleh jadikan soalan pada contest akan datang nanti.." jadi aku bertanaya kepada doktor, "Kenapa Menutup Mulut?" (OK aku dah melalut~)

Jika dulu, aku boleh berjalan-jalan di mana-mana dengan siapa sahaja pada bila-bila masa tanpa risau akan keselamatan aku, tetapi kenapa sekarang aku perlu berhati-hati, rasa takut ketika dimana-mana, dan perlu memakai baju yang tidak melambangkan sesuatu yang boleh membuatkan aku dilabel pengkhianat? Pelukah mereka memBERSIHkan apa yang membangunkan Malaysia? Apa yang mengamankan Malaysia? Apa yang membuatkn orang luar puji akan Malaysia? Aku takut suatu hari nanti aku kembali ke zaman yang mana datok nenek aku telah lalui, zaman yang mana mereka hidup dengan ketakutan, nak makan pun susah, nak ketawa pun susah apatah lagi berBLOGGING..

Kenapa zaman 4th semua boleh hidup dengan harmoni?

-zuan-
p.s : harini mungkin tak dapat nk blogwalking.. so tinggalkn korang ngan entry ni :D

31 comments:

  1. Saya ANTI PERHIMPUNAN BERSIH.
    dan Saya rindu Pemerintahan Tun Dr.M.. ;)

    MySuaraBlog: Kenangan Itu.. Rindulah!

    ReplyDelete
  2. hahaha..


    klo tutup mata kan da tak nampak!

    ReplyDelete
  3. gegaaaaaaaaaaaaaaaaarkan blog nie! ekekekek..

    ReplyDelete
  4. hi dear..datang dari blog kita dan abg en ben ashaari :)

    ReplyDelete
  5. dtg membalas gegaran kembali. mmg agak rindukn pemerintahan Tun M !

    ReplyDelete
  6. lain macam je entry ni!! hahahakz..

    nice one! :)

    http://mat-jungle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. bersihkan diri & minda kita trlebih dlu sblm bersihkan Malaysia

    Tak kan tgk je kot Jadual Kejohanan Copa America Argentina Julai 2011 | Argentina 1 - Bolivia 1

    ReplyDelete
  8. membalas gegaran :) suka dengan kata2 itu

    ReplyDelete
  9. gud luck...aku masih takde peluang untuk join pe2 kontest selain kontest yg dipaksa join oleh member aku

    ;D

    ReplyDelete
  10. tertanya2, bumi mlysia ni dh xaman ke?? nk ulangi sejarah 13 mei ke?? gaduh2?? =.="

    ReplyDelete
  11. gegar to you back!!!

    aku setuju ngan ko..mase zaman Dr.M dlu tak de pon macam ni..bersyukurlah atas ape yang kite dah ade..

    aku rase kite tak perlu nak wat eksperimen kot..silap langkah,,da x dapat da nak idop aman damai macam ni..

    personal problem pon da byk, ni lak nak tmbh masalah negara? masak la malaysian macam ni...

    ReplyDelete
  12. eh,,baru aku pasan..agak pjg gak la komen aku..hahaha..sowy2..ter emo sket..

    ReplyDelete
  13. TUN M! PM yang zureen paling sanjungi!!!!

    ReplyDelete
  14. Anonymous3/7/11 04:17

    Gegar balik sini...

    Betul pemerintahan Tun.M lagi aman rasanya....

    ReplyDelete
  15. naddy dah follow u.. :))
    yupp.. dr.M is much better, compared to both pm after him.. :)

    ReplyDelete
  16. kasi gegar!!!!!! hahha~

    sokong sokong...pimpinan Dr.M pling best..=)

    ReplyDelete
  17. Anonymous3/7/11 10:55

    Kte rndu yg 4th tu T^T

    ReplyDelete
  18. huhu kan kan...dorg nk nerhimpun ni x bertamadun! n x pandai gunakal akal yg sihat tu..ruginye la

    ReplyDelete
  19. Betul tu...Malaysia jauh lebih baik, berjaya (trima kasih Tun M) & aman kalau dibandingkan dgn negara jiran kita yg lain. Cintailah Malaysia!

    ReplyDelete
  20. aa belum join lagi ni..huhu

    ReplyDelete
  21. gegar kamo hik hik,,,salam prkenalan

    ReplyDelete
  22. hayyii..sory lambat..bwu bawu dtg ni..

    ReplyDelete
  23. hello.

    Datang menggegar & menggodek belog ini.hi³

    Salam kenal yea!:)

    ReplyDelete
  24. datang menggegar!!
    rasakanlah
    haha

    gegar siniplak ok

    ReplyDelete
  25. mari kita kasi gegarrrrrr blog neh!
    keep on blogging ok!

    ReplyDelete
  26. Gegar sini n FOLLOW...Gegar Ucu ye

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...