Sunday, 17 July 2011

> Wishlist : LED Abyss Watch

HOlla Peeps,


aku ni bukan pengemar jam sebenarnya.. tapi mula terpikat ngan jam ni sebab konsep LED TouchScreen yang digunkan.. Argghh selepas hampir 10 tahun tak pakai jam tangan, akhirnya aku tergerak untuk memakai satu.. Tapi problem nye skarang, mana nak carik jam ni? KL ada? Malas la beli online.. Tadi aku tengok kat lelong ada jual, tapi bidding je ada.. Aku baru tambah bid rm1, dia dah tambah lagi rm1.. macam mana aku nak menag macam ni.. ~_~


-zuan-
agak-agak dah cukup belum duit nuffnang ek? hehe nuff, tambah la BE aku plzzzzzz :D







14 comments:

  1. Assalamualaikum Saiazuan

    moga berjaya memakai jam nanti
    Insyaallah

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. wslm

    harap dapat pakai.. masa itu emas, so harap lepas ni dah ada jam dah tak leka :)

    ReplyDelete
  3. suruh la org belikan.
    :D

    ReplyDelete
  4. suruh la org belikan.
    :D

    ReplyDelete
  5. jam tu tak kuat bateri ke? huhuu

    ReplyDelete
  6. FyzaLovato

    nk belikan ke? hehe :)


    Bro ahmad

    jimat bateri.. sbb lmpu tu akn on klu tekan je.. :)

    ReplyDelete
  7. aku penggemar jam jugak, tapi aku beli jam murah je..hehe

    ReplyDelete
  8. amk aih jam begitu idaman awk yee..smoga dpt carik..

    ReplyDelete
  9. beli kat aku satu!.

    belanja la..ok?

    aku rasa..orang yang tak biasa nie..mula mula pakai..bila ditanya waktu sekarang..1 minit baru jawab..hehhe

    ReplyDelete
  10. waaa...tak penah try bidding2 kt tenet...best ke? huhuhu

    ReplyDelete
  11. smart dow jam ni :D
    hehe ..
    tp aku ni jenis pakai jam pasar mlm je .. hhaaha

    ReplyDelete
  12. whoaaahh. semart la plak aku tgk jam ni.. >.<

    ReplyDelete
  13. saya seorang pencinta jammmm tangan. i've lots of collection tp smuanya dah mati. no battery. haha

    nnti sy da kaya sy blikn awk jam ni ea. kekeke

    ReplyDelete
  14. Ahahaha, yg bid tu smpai kesudah ta dpt jam tu nnt XD

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...