Monday 18 July 2011

> Juvana Finale Malam Ni? Serius la???

HOlla Peeps,

Pada pengemar Botak dan Daim, mesti tak sabar nak tengok finale malam ni.. Tapi betul ke malam ni finale? "Eh, kau minat Apek ek?" Sori-sori lupe tulis nama Apek, hehe.. Papepun, mesti rama mengharapkan penamat yang bagus sebab drama ni ada ramai pengikutnya (termasuk aku, tapi lambat sikit follow..) ah, aku suka lagu OST ceita ni, Babak Pertama nyanyian Drama.. (facebook diorang, Drama BAND)


Apa yang di dramakan? Aku pun tak tau.. enjoy lirik bawah ni (MP3 tidak disediakan~)


Babak pertama bermula saat ku terlihat mu
Waktu seakan terhenti terpinga mencari
Rasa yang takkan terungkap tak pernah ku alami
Cuba aku mengerti

(korus)
Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu akan ku jejaki nanti

Oh...

Takkan ku menemui lagi walau gelapnya hari
Ku yakin akan temui semuanya di sini
Walau ke mana kau pergi tetap akan ku cari
Ku tak akan berhenti

(ulang korus)

Oh...

(ulang korus)

Oh...




-zuan-
p.s : kalau korang perasan, band drama ni memperkenalkan musik JROCKS dalam lagu mereka, kalau tak silap aku la.. sebab tu lagu diorng agak fresh dan lain dari band lain, plus dressup diorng pun dah Japanese style.. 

12 comments:

  1. memang tak sabar nak tunggu malam ni :D

    tak kenal pon drama band tu siapa...tau lagu dia je...haha

    ReplyDelete
  2. yeahh waiting 4 tonight :)

    ReplyDelete
  3. rasaya aku nk tgk r final ceita tu mlm nih hehehe :D

    ReplyDelete
  4. malam ni last ek
    ..
    2 episod lepas tak folo sgt,.

    ReplyDelete
  5. hehhe...xsabar nk tunggu malam ni. cian cikgu pompuan tu. haha.

    ReplyDelete
  6. hehhe...xsabar nk tunggu malam ni. cian cikgu pompuan tu. haha.

    ReplyDelete
  7. apala ksudahan cte tuhh

    ReplyDelete
  8. ramai2 weh tgk..then mst keco kat blog mlm ni :)

    ReplyDelete
  9. tak berapa mengikuti citer ni..no komen hmm

    ReplyDelete
  10. eqa xikut pn cerita ni.. mls nk tgk tv.. klu rsa nk tgk nnt, tgk online jer.. hehe

    ReplyDelete
  11. editor aku pernah bg cd untuk awak wat review cite ni, agak ganas jugak ar...

    ReplyDelete
  12. Anonymous19/7/11 00:55

    Final dia besttttttt!

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...