Friday 15 July 2011

> Aku Tak Puasa Harini, Sobs~

HOlla Peeps,

Ramai yang tegur aku di facebook aku (sebab aku dah tuka profile picture baru kot), bagitau yang "aku hensem", dan "macam artis la" (pada yang nak lempang aku, silakan), Untuk makluman korang aku single lagi.. Ops, tak de kaitan ngan entry kali ni~


Ingat lagi entry aku pasal Jom Puasa Bulan Sya'ban? Alhamdulillah, aku dah dah pusa untuk beberapa hari (Bermula Khamis minggu lepas, Isnin smpai khamis minggu ni).. Ada yang puasa beberapa hari lepas? Ada antara korang puasa harini? (tak ada kaitan dengan puasa ganti pun) Ala, tak pat la aku nak berbuka bersama-sama sebab aku tak puasa harini..

Aku tergoda dengan nafsu makan roti!! (kalau makan pizza pan besar tu boleh terima la kan?) ~_~

Ok papepun, aku nak ucapkan selamat berbuka pada yang berpuasa harini (Jangan makan banyak-banyak time berbuka nanti, tak larat nak maghrib pulak nanti)



-zuan-
p.s :  Esok pun macam tak dapat puasa.. Takpe la, permulaan baik puasa lebih kurang 5 hari, kira warm up untuk bulan ramadhan :)

21 comments:

  1. aku kene ganti sebulan,...tak larat siott.hahaha

    ReplyDelete
  2. esok2 bole puasa la., warm up sblm ramadan. :D

    ReplyDelete
  3. bole plak tergode hihi..

    ReplyDelete
  4. knape kau kna ganti sebulan PELAUNG PULAU?

    yups chuu muqhlis, warmup :D

    cik najihah tak tergoda? hehe

    ReplyDelete
  5. bila puasa nie.
    nafsu makan makin besar..
    bila lepas berbuka..
    hehehe..tak nak makan dah :)

    ReplyDelete
  6. single??haha.. jom puasa ari ahad ni sempena nisfu syaaban..hee..=)

    ReplyDelete
  7. hahaha,.kerana rotiii je pon,.haha

    ReplyDelete
  8. wahh puasa tu.. samat bukak pose..!

    ReplyDelete
  9. bagusnya kamu!!
    it's ok... next week puasa lg ye.. :)
    http://deqnoor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Anonymous15/7/11 16:28

    Kte ta dpt puasa hrini, demam T^T Isk isk.

    ps: Kacakkah anda? Hehe :D

    ReplyDelete
  11. aiyakk!!t'goda ngn roti??hik3

    ReplyDelete
  12. errrr,samat buka posa *wish untuk hari zuan pose,muahahahaha :P

    ReplyDelete
  13. haha...mesti sedap gila la kan roti tu :D

    ReplyDelete
  14. boleh puasa sunat lg hari lain, insyaAllah. :)

    dah niat pun, kira bagus tuh. hee

    ReplyDelete
  15. betol2,kne warming up dlu,nt mse ramadan xte lahh culture shock.teeheee

    ReplyDelete
  16. wuahaha..tergode makan roti?? :D

    ReplyDelete
  17. sbb roti? lama xjumpak roti kot.. keh2

    ReplyDelete
  18. bagus budak ni =p walaupon tergoda kpd roti shj hahaha..

    ReplyDelete
  19. rajin... amalkan jugak puasa isnin dan khamis serta 13,14,15 bulan islam. =D

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...