Showing posts with label sayonara. Show all posts
Showing posts with label sayonara. Show all posts

Tuesday, 1 November 2011

> Hello November

HOlla Peeps,


Rasanya last aku melalut dalam satu entry adalah pada bulan July dimana aku melabuhkan tirau June, atas request seorang silent readers, aku kembali melalut dalam satu entry yang aku melalut untuk cakap Hello kepada November!




Bulan lepas aku banyak Melalut Sebab Hanie dan Jue, eh tapi aku melalut sekali je wa rasa.. Amacam travel guide aku dalam segment Jejalan : Island Hopping at Langkawi dan Jejalan : Cable Car Langkawi? ok la kan? aku malas nak bagi Harapan besar kat korang, nanti spoil My Happiest Moment dan korang ingat aku nak ajak Holiday dan Bloglist ngan aku pulak, sori aku Tadaima #LOL

Bulan lepas, banyak kali gak aku tak sehat, dok fikir pasal Kesan Panadol makes me HEADACHE~!! ye la apa kaitan Faizal Tahir dan Christina Aguilera sampai jadi Faizal Aguilera?

Ops lupa Apakah Benar Perang Dah Tamat? mungkinkah akan diselitkan di alam Filem Steve Jobs? The eye of Ame Kusanagy never lies dan dia slalu shuffle lepas tengok The Cube That Cube Me, haha "It's Okay" aku pun I Miss My Old Hair dan kita adalah One Piece Nakama kan? 

Aku slelau fikir nak Bercinta Selepas Kawin ye la, nanti xde la aku cakap "Jangan Tengok Cermin Lama-Lama Sangat, Nanti Jerawat Naik" kat bini aku kan? Plus aku taknak la dok Aku Suka Sex! OPS!!! Susah wei bila fikir aku termakan Makanan Yang Membuatkan Korang Susah Nak Tidur.. oh Melayu Mudah Lupa!

Jerawat oh Jerawat tak ingatkah dikau pada perlawanan kita di Litar Epik! dimana aku kata Jangan! Tapi engkau menunjukkan LED Watch untuk Tech Thursday, tau la Not Just A Blog, bukan Cool Blog, dan tau tak Perbezaan Manusia dan Haiwan? Kalau tak tau, manusia celebrate Pesta Cahaya dan manusia ada Pelukis Buta, kau ada?

Alhamdulillah Aktiviti Weekend Dah Selesai dan 2 Minggu Yang Akan Datang mungkin menjadi antara minggu suka dan duka aku? Who knows, aku hanya ingin mengajar Alphabet Taught kepada mereka dan membuat mereka Tech Think..


Top komentator Bulan Lepas


Alright, aku suka bab promote mempromote ni, aku nak share ngan korang top komentator blog aku bulan ni.. Sapa ek? sapa ek? Rasanya si pengomen dah sedar dia pemenang #LOL!!! Alright aku promote Top 5 je la bleh? lain-lain boleh cek dekat widget bawah, sekali Top 100 Best Commentator

  • Di #5 ada 2 pengomen tegar yang berkongsi kedudukkan, iaitu Akue Achik, penulis blog Akue Achik dan AmirFX penulis blog ting tong teko! Kalau korang ingat lagi Akue Achik ni pernah berada di #4 pada bulan lepas..
  • Siapa tak kenal Namee Roslan kan? Penulis blog mynameisnamee, she's at #4!!! 
  • Di #3 adalah Rozeeta Rashid, penulis blog A CANVAS OF MINE
  • Kemudian di #2 adalah Idzanfashila penulis blog IF blog
  • Dan yang mengondol #1 kali ni adalah Hanie_Dewpenulis blog "Let The Blog Do The Talking, Aight!", bulan lepas beliau berada di #2, bulan ni, she's at top of the list!!! 

Dimana Syara, Arisha dan Suha bulan September diorng berada di Top 5, bulan ni???


  • "Aku selalu mengingatkan diri aku supaya
  • pentingkan kualiti entry dan trafik itu akan datang dengan sendiri..


-zuan-
p.s : harini (selasa) aku ada test lagi.. Wish me SUPER GOODLUCK!!!! (",) 

Friday, 1 July 2011

> Berlabuhlah Tirai June

HOlla Peeps,


Bye-bye June...

Aku rindukan Nora Elena, walaupun sudah ada Transformers dan movie-movie lain, tetapi penangan Aaron Aziz dan Siti Saleha cukup membuatkan aku teringat-ingat akan mereka.. Mungkin Sepah sudah jadi Maharaja, tapi Jozan tetap ROCK!!! Rock sangat ke sampai leh buat aku WOW di tengah malam? Dalam setiap WOW, aku rasa cool bermain golf... Pernah ke aku bagi tips-tips berguna? Bulan July penuh dengan Movie-movie best, jadi busy la aku dengan Movie Review!!! Bulan ni banyak kali aku berjumpa Ben, tetapi pernah dia tegur aku???

gundam dynames

Sayonara June...

X-Men mungkin antara Movie best bulan ni, sebab kebosanan Green Lantern.. Banyak kali aku melalui kepeningan penyu bulan ni, dengan speed internet yang slow, aku menjerit tanpa menyedari limitasi... Mungkin aku sudah menang kereta? Atau dapat Digi Opera Mini 2 secara percuma? Oh, Nora Elena, lupakan Hacking!!! Aku perlukan Kelainan, dan aku jumpa kelainan, ATWR!!!  Dan di bulan ini aku mula berskandal Alexa~

gundam exia

Semoga Berjumpa Lagi June...

Tanpa aku sedari, bulan June adalah bulan paling banyak entry aku post!!! Dan bulan June juga aku balik kedah dan kembali ketagih.. ketagih??? Bulan ni juga aku terlibat dengan Nippon dan Transformers dan mendapat Nakama ke 456!!! Dah puas? Setiap wordless Wednesday (1, 2, 3, 4, 5), aku cuba elak kerana aku ingin menulis disetiap entry.. Dan di bulan June juga aku dan semua orang melihat Gerhana Bulan Live di Internet!!! Setiap logik, ada kekeliruan dan apa yang aku suka buat di masa lapang? Cuba memecah kebuntuan dengan mendengar OST Transformers 3!!! Apa aku nak buat kalau aku kaya? Mungkin aku masih geram, geram akan sesuatu yang aku tak pasti~ Mampukah KL Gangster memecah tempurung kepala dengan Keywords yang bermata satu?


dan birthday Umi ku pada bulan Jun juga, Happy Birthday Umi... :')

-zuan-

p.s : Bulan June paling banyak aku tulis entry, bulan July aku akan cuba tulis 1 (satu) enty  setiap hari dan sekurang-kurangnya 1 (satu) post 1 (satu) minggu.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...