Wednesday, 22 June 2011

> Keywords???

HOlla Bloggers, 

Keywords, the words that are used to reveal the internal structure of an author's reasoning (reff wiki)
Terkejut aku yang blog aku ni ada gak bantu pencari-pencari maklumat kat luar sana.. ;)


aku pun lupa sebenarnya entry-entry aku yang aku tulis, ye la, dah dekat 190 entry aku tulis, dan kat bawah ni antara entry aku yang berjaya dijumpai mengikut keywords



-zuan-
p.s tidor lambat je habit aku skarang ni.. adoi~

5 comments:

  1. adoii, mcm2 kann keywords yg diaorang search..huhu.

    ps: jgn tidorr lwt2, mudah dpt penyakit nnt. tc!

    ReplyDelete
  2. akak punya selalu sangkut pureen bpa free

    ReplyDelete
  3. hahah .. mst la ade bro :) boleh tolong up traffic tu :)

    ReplyDelete
  4. ehhh, takmo selalu tdo lmbt. nnti dpt bykkkkk pnykit :)

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...