Saturday, 25 June 2011

> Bukan Rezeki

HOlla Bloggers,

Menang kalah adat pertandingan.. Pada JOZAN, bukan rezeki korang la kali ni, kalah lagi ek, hehe jauh lagi perjalanan.. Pada NABIL, #3 OK what? 150k, sape nak bagi lu wo? Tak yah kongsi dengan sapa-sapa.. JAMBU, korang belum cukup jambu la untuk final ni, pada aku, dari minggu 1 sampai minggu 8, korang memang calon juara aku, tapi persembahan SEPAH dan JOZANyang konsisten dan semakin best, aku mula tertumpu pada dua-dua team ni, tapi SEPAH lagi champion!!! Congratulations!!!! :D

gaya JUARA!!!


-zuan- 
p.s : lepas ni apa pulak program menarik yang akan warna tayangkan? kita tunggu...

16 comments:

  1. dah ada yang nk potong mustika sbb Maharaja Lawak dah abess..... :)

    ReplyDelete
  2. semua dikira pemenang sebab semua TERBAIKKK ~!

    ReplyDelete
  3. biasa la adat semua tu kan ..
    sebenarnya semuanya terbaik ..
    tp klu semua nk menang, sape yg nk kalh kan .. haha

    ReplyDelete
  4. rasa mcm cpt je ML ni abis..waduh...xbest da pas ni..

    ReplyDelete
  5. sedihh sebab jozan tak menang.
    tp kann
    nabil dapat duit paling banyak.
    tak pyah share2
    hehe
    :p

    ReplyDelete
  6. tahniah sepah, terbaik!!

    ReplyDelete
  7. aihhh dah tamat? haha, arisha ketinggalan :)

    ReplyDelete
  8. mmg sokong sgt sepah no.1 :)

    ReplyDelete
  9. sepah pon xpe la...huhu...ouh jozan..mmg xdak rzki~

    ReplyDelete
  10. sepah pon xpe la...huhu...ouh jozan..mmg xdak rzki~

    ReplyDelete
  11. sedih ah jozan kalahhh..wahhaaaa...

    ReplyDelete
  12. yess..go go sepah..lepas ni rncngan salleh yacob i follow ganti. cam x best..:P

    ReplyDelete
  13. sepah memang patut menang...kelakar gila....tapi kesian pulak kat jozan...

    ReplyDelete
  14. weee~ da agak dah sepah menanggg :D

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...