Monday, 20 June 2011

> Ads : Saya Menang Kereta

HOlla Bloggers,

Minat milo? Ni post khas untuk anda > cokelat-yang-plastiknya-berwarna-hijau
Tapi tu bukan apa yang aku nak promote sebenarnya, Korang nak menang van mini Milo (Milo Redemption LR)? Wow besar ek??? Sori la, yang kecik je boleh bagi, hehe..


Ha, pernah nampak kan dekat iklan tv? Macam mana macam mana nak dapat ni?? Macam ni :
  1. Beli
  2. Download 
  3. Dan Hantar
Beli apa? Beli la mana-mana produk milo, download borang, dan isi borang tu, dan hantar bukti pembelian dan borang ke PROGRAM PENEBUSAN VAN MILO® MINI!!!
Ok, paham? OK ada yang blur-blur lagi ni kot, apa kata korang rujuk sini untuk maklumat lanjut!!! Jom jadikan van-van ni dalam senarai koleksi terbaru anda semua

-zuan-
p.s bangun pagi, gosok gigi dan minum milo.. Rutin harian ni.. :D


6 comments:

  1. minum milo pagi2 sedap....hikhik...

    comel gila la van2 milo tu...

    ReplyDelete
  2. rajin plak ko promote iklan milo ni,.hahaha
    says.my ke??

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Zuan

    minum milo hari di kantin
    tak ada bukti pembelian...
    he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  4. miloooooooooooooooooooooooooo....sedapnyo milo ayissss :D

    ReplyDelete
  5. miloo..minum milo anda jadi sehat dan kuat :D

    ReplyDelete
  6. favourite nihhhhh~

    dpt keta eh? mmg nk ah!

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...