Wednesday, 15 February 2012

> WW : Dancing Stars

HOlla Peeps,

#YAHOO!GAMES


-zuan-
p.s : perhatikan gambar kat atas ni, apa yang korang nampak? (2nd schedule entry untuk harini) 

44 comments:

  1. wahahaha.. kreatifnya... dengan hanya titik titik bintang, mata kita boleh berpinar menari bersama (",)

    ReplyDelete
  2. pic petak2 gerak2 eh? ka aku yg pening??hahahaha

    ReplyDelete
  3. ada gerak2 laaa bro.. hehehee..
    zuan, try tambah plugin untuk reply comment.. sure lagi gempak aku kat sini.. hahahhaaaa

    ReplyDelete
  4. siyes .pening~~ hahaha..

    ReplyDelete
  5. eh eh die gerak2 la...
    taleyh tgk lama2,mata cramp...hehe~

    ReplyDelete
  6. apa joget2 nie.. fening..fening..haha

    ReplyDelete
  7. A genius who made this happen :)

    ReplyDelete
  8. wahhh xbape nk juling lah....

    ReplyDelete
  9. haha..aq pening tgk gambar macam ni..

    ReplyDelete
  10. Anonymous15/2/12 22:52

    pening ~~

    ReplyDelete
  11. Anonymous15/2/12 23:02

    juling mata den kojap @_@

    ReplyDelete
  12. npe nmpk macam dia bergerak?? hahaha

    ReplyDelete
  13. keluar gmbar hntu !!!! hahahaa..
    caye tak? sila tenung balik.. kbai
    hihi

    ReplyDelete
  14. pergh! tak suka tengok ni,
    terasa macam liquid dlm mata ku disiksa jer utk translate apa yang ku nampak..

    ReplyDelete
  15. bntg tu gerak2 la..pening pulak

    ReplyDelete
  16. memang berdancing laa..hehe

    ReplyDelete
  17. lepas beberapa saat aje,dah pening...ting tonggggg

    ReplyDelete
  18. Anonymous16/2/12 04:20

    okfine.
    juling mata
    %.%

    ReplyDelete
  19. nmpk pic tue grak2...
    astue, lame2 jd pening lak, hoho.. XD

    ReplyDelete
  20. aduiii pening den tengok pic nie hukhukhuk

    ReplyDelete
  21. bukan kalau kite tengok gambar macam ni tapi nampak dia bergerak2 itu tanda kite tengah stress kan?

    ReplyDelete
  22. Anonymous16/2/12 12:08

    *pegang2 skrin lppy konfius mane yg gerak.

    ngahahaha

    ReplyDelete
  23. Hahah menari-nari siot bebintang tu!! ;D

    ReplyDelete
  24. Nampak Saiazuan menari ;)

    ReplyDelete
  25. bergerak2. pening. *cari minyak cap kapak* hehe

    ReplyDelete
  26. macam bgerak, mcam senget2 pun ada --"

    ReplyDelete
  27. uihh, pening kepala namee ! :D

    ReplyDelete
  28. Aku nampak petak tengah tu gerak gerak.tp aku tak nampak bintang.mana mana

    ReplyDelete
  29. gambar yg kat tengah2 tue boleh bergerak2 ...*magik*

    ReplyDelete
  30. bergerak!haha..

    menari!;p

    ReplyDelete
  31. Anonymous19/2/12 01:47

    bergerak! interesting hehe :)

    ReplyDelete
  32. ni kira hipnosis mata kiranya...

    Story terbaru blog kami...
    masalah kereta lembab tak ada pickup

    ReplyDelete
  33. wah...dia gerak la....*sambil goncang2 lappy neh

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...