Wednesday, 29 February 2012

> Air Terjun dan Ikan Koi

HOlla Peeps,



-zuan-
p.s : Persoalan gambar di entry pagi tadi terjawab.. (",) 

74 comments:

  1. *pancing ikan*

    agak-agak dapat tak ikan? kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sangat rajin.. berbeza ngan anak nya yang tau on9 je..huhu

      Delete
  3. cantik. abah zuan macam mama namee. suka DIY. ma namee buat kolam sendiri !! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama namee pun rajin buat DIY ni? cool mama :D

      Delete
  4. abah, nak ikan satu! trs nak mkn hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi oi oi, mana leh trus mkn.. panggang dlu..hehe

      Delete
  5. wah..lepas ni kene jaga la kolam ni. kalau tk busuk. kene rajin cuci .

    yg paling best time bg makan kat ikan. dulu akak pon ada ikan kecik.pastu dah mati..sedey gak.makanan dia ada lagi siap simpan.tp dah expired.hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe indeed, suka part bagi makan ikan tu.. skarang dah kotor sikit airnya.. ikan Majlis perbandaran tak buat kerja.. huhu

      Delete
  6. eheheh.. untungla ade air terjun dgn ikan.

    kat umah siswi ade arnab n rabbit je..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe comel la ada arnab n rabbit.. eh sama la kan arnab dan rabbit? hahaha

      Delete
  7. fuyooo lawa gile.. hehe hebakkk gile abah ekau!

    ReplyDelete
  8. ni pasal buku kau baca ari tuu ke? Hehe! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe rumah aku tak sebesar rumah tu.. so kolam tu pun tak besar..hehe

      Delete
  9. agak2 boleh mandi dalam tu tak haha

    ReplyDelete
  10. goreng pon sodap nih...hik3

    ReplyDelete
  11. ni ko ade tolong buat skali x?kahkahkahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha setailo! XD LOL

      brapa lama bapak ko buat ni bro? setailo doh... :)

      Delete
    2. hmm ada la sebulan..jadi lama sebab banyak kerja..hoho xD

      Delete
  12. tenang je tengok kan?
    kalo aku ada rumah nanti.
    aku nak buat.

    by the way, patut kreatifkan lagi tempat keluar air tu.

    you know what i mean?

    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe yeah yeah.. time snap tak terfikir pasal tu..hehehehehe

      datang la rumah nanti :D

      Delete
  13. cantiknye. ikan pon besar2.

    balasan komen Perasan tak? Baik pi check :
    mula2 lagi ade gambar dia. haha :D

    ReplyDelete
  14. wahhhhhhh...da de kolam..minat bela ikan er

    ReplyDelete
  15. dah boleh goreng tu kan...hehe

    ReplyDelete
  16. waaa....cntiknya, jom follow cni lak.

    ReplyDelete
  17. fuhhhhhh.....lawalah! :D

    zuan ada tlg bt skali tak?hehehee

    ReplyDelete
  18. rajin sunggoh ayahanda,
    so sila taruk ikan puyu yer,
    kononnya langsuir tak datang :D
    heheh

    ReplyDelete
  19. Wahh..air terjun dalam rumah!

    ReplyDelete
  20. wahh lawa tuu! masak 3 rasa sedap gak. haha.

    ReplyDelete
  21. wahhh.. untunglahh rumah ade lanskap.. ><

    ReplyDelete
  22. canteknye..
    ikan koi je? ikan aok tak de? hahaha

    FYI zuan, koi tu dalam bahase pahang, saye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AOK tu pe? eh bahasa pahang? sure?

      Delete
    2. sure laaa.. aku kan orang pahang.. aok tu sebutan untuk awak.. hahaha.. kalau ko gi kuantan, nak dengar orang cakap pahang memang susah.. ce bawak gi ceruk2 pahang tu, tak pun cakap ngan orang2 tua, mesti dapat dengar punye lah.. haa, tak sangke kan pahang ade loghat..

      kalau perak, kome tu awak.. kalau pahang, kome tu saye..

      maksud komen aku tadi,
      ikan (koi)saya je? ikan (aok)awak tak de?

      haaa.. paham tak?

      Delete
  23. cantiknya!! klu jenis minat mmg le snggup buat apa jek ek...
    my abah pun rajin bela ikan tapi takat akuarium jek ;)

    ReplyDelete
  24. cntik lah weyh.. dulu ada gak bela ikan koi.. tp asyik mati je..hehe

    ReplyDelete
  25. kan betul kan betul kan betul kan ape wa
    tekaaaa pagi tadikk !

    jap jap.
    tgk balik entry tadi,
    urm salah T____T

    wa igt kan air terjun buleh buat berkelah.

    alahai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha besar sangat kalau nak buat berkelah..

      Delete
  26. di waktu malam waktu kau sedang gigih mencuba untuk tidur,
    satu-satunya bunyi yang kau dengar adalah bunyi pancuran air tersebut terngiang2 di sudut telinga dan kepala
    rasa nak bubuh span ke, rasa nyaman dan indah? hehe...

    serius chaaaannteeekk deh! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe datang la rumah kalau nak tengoh dengan mata sendiri :)

      Delete
  27. nanti nak buat rumah mesti ada air terjun.. dah tua boleh tenung lama2 haha.. pesal sy clik tak leh eyh.. page tu tak blh bukak.. failed

    ReplyDelete
  28. mesti rumah zuan cantik , siap ada ikan lagi .. suka ! leh rilex kat situ , huhu

    blog zuan pon ada , hehe

    ReplyDelete
  29. so very very cool. snap more and more photos of the full fishpond landsape yeah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nextime ya arisha.. tunggu beli kamera dlu..hehe :D

      Delete
  30. mesti syok je lepak2 kat situ kan..tenang je dgr bunyi air ni..:D

    ReplyDelete
  31. cantik.. tapi kena pandai jaga.. kalau tak nanti air dia busuk.. rajinya abah zuan.. :-)

    ReplyDelete
  32. auwwwww,kimsalam kat abah,lalalala

    ReplyDelete
  33. the art of nature....

    ReplyDelete
  34. kat rumah ad kucen. agaknya kalo kolam ni dekat rumah, mmg jd tempat 'riadah' kucen la jwbnya. haha.

    ReplyDelete
  35. ikan koi tu sedap buat goreng kunyit..haha

    ReplyDelete
  36. hahaha,, cantek,, tetibe rase nak buat kuak lentang dalam tu,, gerr~~

    ReplyDelete
  37. hehehe jangan nanti takde lauk ikan tu kena goreng hehhehe

    ReplyDelete
  38. Mesti tenang dengar bunyi air tu terjun tanpa henti kan..

    ReplyDelete
  39. erk....'tinggi' nye air terjun dia..hahaha

    ReplyDelete
  40. boleh wat ikan bakar x ni?

    ReplyDelete
  41. WAHHH ADA KOLAM ADA IKAN TENANG DAMAIIIII

    ReplyDelete
  42. sejuk dan damai je tengok..:)

    msti rs tenang je kan..heee

    ReplyDelete
  43. tenang jer mata nie tengok air tu haa..

    ReplyDelete
  44. astonishing results! ur dad is indeed cool :)

    ReplyDelete
  45. Chanteknye.....suka suka suka...

    ReplyDelete
  46. goreng pong sodap nih....

    ReplyDelete
  47. kolam ke tu...cntiknyerrr :)

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...