Thursday, 26 April 2012

> Happy 50 Dad!

HOlla Peeps,

Today the coolest dad on earth are celebrating his 50th Birthday!



Lilin tidak ditiup, kenapa? (sila rujuk blog madammondoq untuk rujukkan)


"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Dengan penuh rasa kesyukuran, kami berhimpun pada pagi ini, untuk meraikan sambutan hari lahir abah kami, Norhalik Masoud , sebagai tanda kasih dan sayang  kami kepadanya maka kami memohon  kepadaMu  agar Engkau panjangkanlah umurnya dalam  rahmat, iman yang mantap, tenaga yang kuat, pemikiran yang hebat, rezeki yang tak kunjung sejat dan penuh berkat.
 
Ya Allah Ya Sami‟u Ya „Alim,
Kami menitipkan doa ini, dengan bersungguh harap agar engkau kurniakan kepada
saudara kami ini hati yang suci, sentiasa berbudi murni, tekad dan semangat yang tinggi, amalan yang terpuji agar dengannya dapatlah dia menjadi insan yang cemerlang duniawi  dan ukhrawi serta mampu menghadapi cabarannya tanpa goyah jatidiri.
 
Ya Allah Ya Karim,
Sejahterakanlah kehidupan saudara kami ini, bahagiakanlah dirinya agar kesejahteraan
dan kebahagiaannya menjadi tempias berharga kepada kesejahteraan keluarga, agama,
bangsa dan negara. Amin Ya Rabbal Alamiin."
(rujukkan doa)



-zuan-
p.s : jom lyan premiere Avengers malam ni kat OU 

50 comments:

  1. happy birthday ayah kamu.umur dia setahum tua dari ayah kita zuan.birhtday dia pulak sehari lambat dari ayah.ahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari jadi pakcik Norhalik Masoud

      Delete
    2. huhu abah aku bukan kaki blog, klu dia baca msti dia terharu ngan wish korang.. bagi pihak abah aku, thanks semua :)

      Delete
  2. happy birthday pakcik.. nampak sedap je kek tu ;)

    ReplyDelete
  3. semoga Allah panjangkan usia ayah zuan..

    bertuah zuan masih punyai ayah ketika usia sebegini..dkna dah 12 tahun hilang seorang ayah yang amat dirindui..tika mana komen ni ditaip, air mata mula berlingan..hargailah dia ketika masih hidup, dkna tak sempat nak balas jasa arwah abah, sekarang tinggal mak sorang je kat dunia ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesungguhnya DKNA adalah seorang anak yang tabah... :)

      Delete
    2. seorang anak kena tabah sebab ibu..ketabahan seorang ibu tak ternilai bila dapat membesarkan anak2 sehingga berjaya dalam hidup..

      ingat zuan, tanggungjawab anak lelaki lebih besar berbanding anak perempuan..dkna tak ada abg atau adik lelaki, cuma ada adik beradik perempuan...ketabahan ibu buat kami semua masih disini :)

      Delete
  4. hepi besday to ayah zuan...muka mcm zuan...tgg zuan ada misai nnti comfirm sebijik !!!!hehehehe

    eh nk wish tuk ayah zuan: moga murah rezki , pjg umur, bahagia hingga hayat...amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha t ada misai putih mcm tu la kot :P

      Delete
    2. aku cukur misai.. hehehee

      Delete
  5. selamat hari lahir for ur dad

    ReplyDelete
  6. happy birthday pakcik ;)
    seronok ada ayah lagi. my dad sudah dipanggil Illahi ;)

    ReplyDelete
  7. happy bufday ayah zuan. semoga doa doa tu dimakbulkan Allah. (^- ^)

    ReplyDelete
  8. happy besday uncle .. hehe ..
    moga pnjg umur dann murah rezeki , amin !!!

    ReplyDelete
  9. selamat harijadi uncle..May ALLAH bless u always :)

    ReplyDelete
  10. Pakcik. selamat hari lahir. semoga dipanjangkan umur, murah rezeki, dan anak2 pakcik semua berjaya! dan btw pakcik, muka zuan sama macam pakcik laaaaaa..

    macam tengok zuan time tua pulak :)

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir pakcik.. sihat sokmo pakcik deh! :)

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Lahir uncle...:D

    ReplyDelete
  13. Happy birthday to ur dad bro.
    semoga makin panjang umur dan makin murah rezeki.

    ReplyDelete
  14. selamat hari lahir pakcik
    semoga panjang umur dan murah rezeki..

    ReplyDelete
  15. selamat hari lahir buat ayah awak. semoga panjang umur dan murah rezeki

    ReplyDelete
  16. Happy Birthday bt ayah Zuan. moga dimurahkan rezeki dan panjang umur.. :)

    ReplyDelete
  17. selamat hari lahir pakcik...semoga panjang umur dan murah rezeki...amin...

    ReplyDelete
  18. Slamat ulang tahun abah kpd zuan

    moga makin bahagia

    ReplyDelete
  19. hepy besday pok cik..
    semoge panjang umo, murah rezeki, sempat merase duit zuan nanti..
    hehe

    pok cik, nak sket kek boleh?

    ReplyDelete
  20. happy besday tuk bapak zuan..

    bru thu sal hal tu..huhu

    ReplyDelete
  21. Selamat Hari lahir Uncle! Kalau Uncle baca blog nie nak cakap sikit yang Si Zuan nie budak yang baik.. Semoga pakcik dimurahkan rezki untuk sepanjang tahun.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  22. zuan persis muka abah zuan. hehe selamat ultah! semoga menjadi sebuah keluarga yang bahagia, rukun, dan harmonis. dan juga semoga abah zuan tetap sehat, murah rezeki dan sukses selalu. :) take good care of your father...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe yeke? dah nampak bagaimana rupa zuan lagi 20 tahun..hehe

      Delete
  23. Selamat Hari Lahir Uncle (:

    ReplyDelete
  24. hepi besday ayah zuan


    kek tu nampak sedap!
    bak sikit

    ReplyDelete
  25. ayah nampak muda la.. hehe

    happy birthday!

    ReplyDelete
  26. hepi bday to ur dad.moga panjang umur,murah rezeki dia dan anak dia ni skali.hehehe

    ReplyDelete
  27. setuju dengan arisha. zuan banyak amik iras ayah. btw, happy belated birthdayy buat pakcik Norhalik. :)

    ReplyDelete
  28. selamat hari kejadian.. :)

    may Allah bless..

    ReplyDelete
  29. Salam bufday pakcik!!! :)

    skrg kau 24, aku 19. bapa kau 50, bapa aku 46... wahhh! ur dad married at age of 24... hehe!

    ReplyDelete
  30. Selamat hari jadi untuk ayah Zuan.. semoga panjang umru & dimurahkan rezeki.. AMIN ;)

    ReplyDelete
  31. selamat ulang taun abah mertua...eh3...salah taip nie...jari gerak sendiri....hehe...
    #semoga beliau sehat2 selalu dan happy#
    semoga pjg umo...aminnn...

    ReplyDelete
  32. selamat menyambut hari lahir, pak cik ~

    ReplyDelete
  33. nampak tuan punya bday hensem lagi..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaaa..siot je ayat ubi badok nie ;p

      Delete
  34. selamat hari lahir..msih macho ag.. :)

    ReplyDelete
  35. hepi besday zuan's dad!!

    may Allah bless u..

    ReplyDelete
  36. happy birthday abah! eh uncle hehehe
    50 tu...fuh fuh

    ReplyDelete
  37. Ayah aku lagi tua dari ayah kau. ngeh3


    Happy Belated Befday Pakcik!

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...