Thursday 17 May 2012

> Pengalaman Aku Dicolek Alien

HOlla Peeps,



Hohoho sori peeps sebab lama menghilang dari dunia muka buku, dunia burung tweet dan tak lupa dunia blog!!! Totally nak nangis happy bila dapat wish appy bday last week, tambahan ada pulak, ada yang sanggup call dan nyanyi lagu happy birthday untuk aku!!!! wohoo Arigatou!!! Nak jam tangan Lego Limited Edition X Star Wars Darth Vader!!!

Sebab hilang selama semingu?

Di suatu petang yang panas di Arau, sedang aku sibuk mengambil gambar dragonfly, aku terdengar suatu bunyi anih di atas kepala aku, ku pandang atas, ku lihat cahaya berwarna biru kekuningan, modelku terbang melarikan diri. Aku masih tertanya-tanya apakah di atasku, jadi aku menjerit "Aku nak alienw aa.. " belum sempat aku habis meluahkan kata, aku terasa badanku terapung di udara.. Dalam sekali kelipan mata, aku nampak 2 makhluk yang 'seperti ku kenal wajah mereka' tetapi tak dapat nak recall nama mereka. 
AKu seperti di dunia lain, kiri kanan ku lain rasanya, habanya, baunya, dan bunyinya.. Ketika itu aku sedar aku dicolek oleh Alien :O! Ia adalah beberapa hari sebelum tarikh hari lahir aku. Mereka menyedarinya. Mereka mengetahuinya.. Dan mereka berkata, "kamu tidak boleh pulang sebelum hari itu" dan Alien-alien tersebut telah mengadakan majis appy bday di planet mereka dan semua perbelanjaan di tanggung oleh Loki dan Thor!!! Aku mintak hadiah Lappy Alienware, tapi dorang kata out of stock dan terus kick aku balik ke bumi! the end! (malas nak cerita panjang-panjang)

Ok dah clear kan sebab aku hilang? Hehe thanks sooooooooooooooooo much for your wish!!! (",)


-zuan-
p.s : offline tak semestinya busy study, lol 

36 comments:

  1. okey aku rasa aku dah wish kt muka buku,nak wish lagi la..hepy beleted bfday

    ReplyDelete
  2. hehe happy belated bestday zuan !!! :)

    jht alien tu culik zuan hehe

    ReplyDelete
  3. zuan, alien tu jantan ke tino? kah kah kah

    ReplyDelete
  4. ahhhh...alasan alasan. dah la tak logik. Loki dan Thor mana kenal ko. Thor kenal aku. waahhahahaha..

    tak lawa la Lego Limited Edition X Star Wars Darth Vader tu.mcm jam budak je. XD

    ReplyDelete
  5. happy belated birthday awakk!! ;D

    amboiii kemain loki dan thorr hahaha

    ReplyDelete
  6. brape kali da smbt birthday..hehehe

    ReplyDelete
  7. Lame bebenor menghilang..

    Hepi birthday dik.. ;)

    ReplyDelete
  8. wahh, selamat hari jadi bro.. lama bener saya tak singgah2 sini

    ReplyDelete
  9. Tak nak wish banyak kali. Heheee cukup skali je yea. Next year wish lg.

    ReplyDelete
  10. oooo...cegitu ceghitenye. haha. hapy belated besday.:)

    ReplyDelete
  11. rasanya aku ada wish kat fb ko
    tapi rasanya ko xreply pun kan msg aku

    cmtu la kann kann

    ReplyDelete
  12. ye ke kena culik? nasib alien tu x mintak duit tebusan dr penduduk bumi haha

    ReplyDelete
  13. eh..bday boy rupany..huhuu..happy belated bday..sanah helwah..may Allah bless.. :)

    kirim slm loki n thor bole? mntk tlg culik sy skali msa bday sy nnt..plissss. haaha

    ReplyDelete
  14. hahahaha..tragis betul cara ko hilang ni.hahahaha

    ReplyDelete
  15. keno culik alien betul2 kang baru tau..haha

    ReplyDelete
  16. hahahahaha! weh, result aku teruk.... apa2 sms je... :(

    ReplyDelete
  17. hoiii alien mana le nak culik hg nihhh?mdemand sangat alien pun tak sudi.ahaha

    ReplyDelete
  18. mesti alien tu menyesal culik birthday boy ni sebab minta hadiah bukan-bukan... :p

    ReplyDelete
  19. patutlah menyepi budak ni.. hahaha.. happy belated befday zuan! bila lagi nak muncul balik di timeline twitter??? haaa

    ReplyDelete
  20. hahaha...actually alien tertukar, dia ingatkan abg zuan sedara dia...erkkkk~

    ReplyDelete
  21. selamat hari lahir la yeee

    ReplyDelete
  22. kena culik alien...haha...boleh ko gambarkan kan tak rupa alien tu...haha~

    ReplyDelete
  23. Rasanya dah wish beday kot.. Nway, lenkali mintak lappy alienware kat LowYatt.. Baru dierang kasi.. haha..

    ReplyDelete
  24. thor tu alien ker??..hehe

    ReplyDelete
  25. Aku tak mampu nak belikan Lego Limited Edition X Star Wars Darth Vader untuk kau tapi kalau doakan kesejahteraan kau dari jauh insyaAllah aku boleh.. ;)


    Aku boleh terima alasan kau tu, asalkan kau tak dicederakan oleh alien² tu ok lakan.. heheh

    ReplyDelete
  26. kena culik Alien? epik giler story. mimpi ke ape ni? haha.

    ReplyDelete
  27. kes surprise besday party lah ni....

    ReplyDelete
  28. perghh..untonglah dapat suprise birthday party..heeee~ :)

    ReplyDelete
  29. alien tu jahat tak?haha

    ReplyDelete
  30. salam kenal..


    happy birthday.

    ReplyDelete
  31. Nasib baik Zuan dapat cari jalan pulang huhuhu......Selamat Kembali ke jalan yang benar Zuan hehehehe

    ReplyDelete
  32. hapi belated besday geng... wahh bab merapu serahkan pada zuan!...

    ReplyDelete
  33. rasa cm xwish lg je....eppy belated besday...hehehe :D

    ReplyDelete
  34. KENA CULIK ALIEN HAHAHAHAH

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...