Wednesday, 21 December 2011

> WW: Jom Ganyang!

HOlla Peeps,

#NuffnangBatttlingAedes


-zuan-
p.s : masalah yang dihadapi masyarakat kita adalah suka membuang sampah merata-rata, dan sampah-sarap seperti beg plastik, periuk dan kuali adalah tempat air bertakung, jadi bila air bertakung, nyamuk pun menari riang.. 

43 comments:

  1. sebelum nyamuk lak mengganyang manusia.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Ketuk jer orang yang buang sampah tu dengan sampah derang balik.. haha...

    ReplyDelete
  3. orang yang suka buang sampah adalah 'pengotor'...

    ReplyDelete
  4. opppsss!! ada penambahan ayat...

    *buang sampah merata-rata :)

    ReplyDelete
  5. nyamuk tu pun "everyday i'm shufflin'" haahhaha...

    ReplyDelete
  6. kita ganyang dia sampai melayang.. hehehe :D

    ReplyDelete
  7. kalau dah teruk sampai mcm tu sekali, wajibkan rakyat jelata beli lampu biru yang buleh electricute nyamuk tu.

    takpun kerajaan buleh sponSor:D

    ReplyDelete
  8. hapuskan aedes.
    peliharalah alam sekitar.


    eceh mentang amik master pasal alam sekitar :P <------

    ReplyDelete
  9. aq memang sentiasa bersedia nak ganyang nyamuk ni...huhuh~

    ReplyDelete
  10. attitude..kalo da jenis ignorance mcm tu lah jadinya..hmm~

    ReplyDelete
  11. woha! lama tak jenguk, 5 hari kot! :)

    ReplyDelete
  12. dulu 5 tahun lepas 3 minggu masuk hospital kena denggi....:(

    ReplyDelete
  13. populasi cicak n katak perlu ditmbh agar dorg mkan nyamuk2 ni...nyum3... err..hahaa

    ReplyDelete
  14. ganyang habis habisannnnnnnn

    ReplyDelete
  15. dah lama org x dtg fogging kt kawsan umah aku ni..agaknya da kurg kot kes dnggi..

    ReplyDelete
  16. sy dh brp kali suspek denggi :( semua sbb stor jiran kat sblh rmh hbs banyak nyamuk -_-'

    ReplyDelete
  17. Nasib tmpt dhiya ni ha jumpa nyamuk pun ssh. Cicak pun takde lol

    ReplyDelete
  18. jgn buang sampah merata-rata..membazir je tong sampah..guna kan la

    ReplyDelete
  19. kita kena basmi nyamuk aedes! dush dush!

    ReplyDelete
  20. Aku ngan nyamuk, x bole kwn lsg
    Dan kalau aku nyamuk aku nak sedut darah ko smpi kering sbb ckp entry aku tu blogger pilihan penulis. Urghh!

    ReplyDelete
  21. Sekecik2 nyamuk tu boleh wat org sakit.. Ish2.. Besarnya kuasa TUHAN tu..

    ReplyDelete
  22. aku jugak yg jadi mangsa nyamuk2 tu! haha.

    ReplyDelete
  23. Kesedaran Sivik masih rendah

    ReplyDelete
  24. bela katak byk byk kat tmpt byk lopak air. eeee..geli la pulak.

    ReplyDelete
  25. itulahhh
    bile dh jadi sakit ke ape baru nak berjaga2
    ce kawal dulu sebelom sakit kan..

    ReplyDelete
  26. jom ganyang!
    bahaya kalau dibiarkan je ni. hee :]

    ReplyDelete
  27. kementrian punye kan..promote2~

    ReplyDelete
  28. klu boleh ganyang...cekik2 dah nyamuk uhh.. mngganggu ktntraman hidup ughhh

    ReplyDelete
  29. Manusia kene bertindak dahulu....rawr! xD

    ReplyDelete
  30. tgh review entri2 zuan n tgh2 bca entri ni la seekor nymuk besar lalu...gerammmm tak dapat bunuhhhh! huhuu

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...