Thursday 2 December 2010

> Anugerah Dekan (AQ KENA TAG)

HOlla bloggers dan cik feez-cucuatokaji

"OMG aq kena tag!!!" tu word 1st aq leh cakap, slps ditag oleh cik feez-cucuatokaji
thanks la sbb tag.. 1st time kot.. ;p

so start time 6:30 pm

1) Apa anda rasa bila ada ramai follower???
owh, kata2 tidak dapat mengambarkan perasaan gembira saya ya, saya rsa saya ada follower.. (ayat skema abis)

2) Pendapat anda tentang award di atas???
saya... tah la.. xde idea.. terkejut mcm kena letrek lak.. buzZZZzz!!!

3) Apa anda akan buat untuk mempunyai ramai follower???
saya akan bnykkan publish post2 menarik untuk bacaan umum untuk masa akan datang.. (pe aq ngarut nie??)

4) Gambar award follower :

















p/s xde idea akan ditag oleh dia, cik feez-cucuatokaji... 

3 comments:

  1. jangan disangke air yg tenang takde buaya..eh! ade kaitan tak..hehhee :) :) thank u sebab terima tag tu :)

    ReplyDelete
  2. haha ada la sipi2.. ;p

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...