Saturday 28 May 2011

> Alhamdulillah

HOlla Bloggers

hmm holla, Hola adalah kata seru dalam bahasa Bahasa Sepanyol, setara dengan Inggeris bermaksud halo atau hi..(reff wiki)... hehe aq bukan nk cerita mengenai bahasa.. cuma menerangkan apa maksud HOlla, cara aq greet pembaca setia blog aq di setiap post yang aq terbitkan..

Hmm sejak post pertama aq pada JUNE 2009, aq tak pernah bermimpi boleh tulis blog sampai sini, dan ada follower yang agak ramai .. Thanks atas support anda semua, tanpa korang, mungkin aq hanya syok sendiri post benda-benda merapu kt blog ni.. juga thanks to beberapa blogger yang membantu aq naik sampai sini.. antaranya BEN, Meaw dan salah seorang pendorong aq untuk tulis blog Zul.. 

Dan disini aq nk liskan Top 5 Post aq yang berjaya menarik perhatian pembaca.. Alhamdulillah, komik ATWR aq mendapat sambutan yang sangat mengalakkan sehingga menghuni tangga 1 dan 2.. Kisah sedihku pada bulan April juga mendapat perhatian ramai, dan mendapat beberapa komen-komen membina, thanks guys.. Dan ramai blogger meminati KDrama, jadi tidak mengejutkan My Fav List Drama menduduki tempat ke4.. Wah!!! tangga ke 5 dan masih baru lagi, Kisah Pertarungan Antara Gajah Dan Ular! Thanks sebab sudi baca crita mengarut aq ni, aq cuma ingin sampaikan mesej yang tidak mampu disampaikan melalui kata-kata kepada pembaca, harap ramai mendapat mesej yang ingin disampaikan...


p.s maaflah kalau ada nama yang aq tidak sebut.. banyak sangat rasanya yang membantu aq sampai sini.. (walaupun masih jauh dan mencabar hari esok)

5 comments:

  1. whoaaaaa?! meaw tu sape....

    papepon, keep it up okay dear ! jangan malas2,rotan kanGGGGGG!hahha

    ReplyDelete
  2. majok tak de nama .. ><'


    hahahha ! :P

    cayokkk ! :D

    ReplyDelete
  3. kiping up with the karrdashianss

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...