Saturday 27 August 2011

> Entry Untuk Sahabat Blogger

HOlla Peeps,


Bangun tidur, tak gosok gigi sebab makruh gosok gigi bila tah terbit matahari.. Aku jaga betul bab tu, tapi tidur sampai matahari ada atas kepala? #LOL tak dapat aku tepis tabiat burukku itu.. Ops bukak lappy... tiba-tiba....

iklan pendek jap.. 


bersambung...


"Wan!!!" nama manjaku di rumah, dah-dah jangan nak mengada pangil aku wan kat sini haha..

"Nak apo omak oi?" jawab den.

"Ada orang hantar surat cinta tuk hang" umi aku ni orang kedah, tapi tahun ni umi sedih sebab raya kat melaka, kampung nenek bolah abah den.

"Surat sapo lak ni? Eden takdo hutang along deh!!! Ha mesti surat cinto~" muka aku penuh bangga dan exited dapat surat.. memang rare la aku dapat surat ni.. Copek-copek den bukak surat tu.. Bau harum jew...










Apa isi surat???















KAD RAYA DARI SEORANG SAHABAT BLOGGER!!!


nampak tak tulisan tu?
sangat kemas tulisan dia, kalau banding tulisan aku memang korang tak boleh nak baca la




"Ampun maaf seandainya, 
Terkasar Bahasa,
Tersilap Bicara,
Tertanya Tak Tentu Hala,
Tersasul Yang Tak Sengaja,


Tertak-terkomen Entry,
Ter-tak Tag Kau
Ter-tak singgah blog kau,


Maaf ye Kawan if aku aa buat silap"

haaaa kenal tak siapa dia???
ala takkan tak kenal blogger ni???
Syazwan Che Deraman!!!
Seorang blogger yang mempunyai kualiti dalam setiap penulisan dia,
*dia kata nak bawak aku fly ke paris,
dan salah seorang top commentator kat blog aku, TERJAHHHH!!!


HOYEAH aku dapat kad raya!!!!
thanks bebanyak bro!!! 
Dah bertahun-tahun aku tak dapat kad raya, 
terima kasih banyak-banyak, 
totally speechless and typeless,
hanya Allah S.W.T. je mampu balas budi baik ko bro... 




Kepada Syazwan dan semua readers, harap korang satisfy dengan komik raya dari aku, itu je aku mampu bagi kat sahabat blogger aku buat masa ni (segala kritikan dan idea sangat dialu-alukan), 
komik aku ni hanyalah satu idea dari seorang blogger bernama saiazuan (",)
*currently tengah brainstorm buat komik merdeka - the invasion plan (xde kaitan dgn keroro)


-zuan-
p.s : sebenarnya aku bukan anak kelahiran negeri9 pun, aku dak penang.. duduk lama sangat kat negeri9, tu yang dah pelat nogori tu

30 comments:

  1. Pergh!! dapat kad raya dari Shazuan!!
    pocket memang dok gi blog dia,
    memang besh penulisan dia,

    pocket tahun ni tak der kad raya kot,
    antar pun tak lagi nak mengharap.

    ReplyDelete
  2. eh..sekejap je dah sampai.
    heheh.

    tu la surat cinta kita.hohohoho.
    tula reasonsnya aku minta alamat kau.
    nak ke paris?.
    bak sini duit raya hang.
    heheh
    alamak..segannya.
    buruk gila tulisan aku.hahahha.

    selamat hari raya bro!.
    thanks!

    ReplyDelete
  3. yeayy!!dpt kad raye gak die..wan!hahahaaha

    ReplyDelete
  4. huuu mak ai.. kad raya tuuu .. jelesnyee

    ReplyDelete
  5. WOOOOO DAHYAT AKU BARU DAPAT SATU AJERRR KAD RAYA DARI BLOGGER EDY.... BAGUS NYERRR ASYIK DAPAT SMS RAYA AJERRR JEMU PLAK
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    ----==--Salam Aidilfitri---==----
    --=== Maaf Zahir & Batin ===--
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
    semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
    buat pembaca blog kami
    firestartingautomobil.blogspot.com
    bukandoktorveterinar.blogspot.com
    Jom Terjah entry terbaru ??
    masalah ignition motorsikal tak hidup

    ReplyDelete
  6. Anonymous27/8/11 00:21

    wah beznya dapat kad raya..dahla dr shaabt blogger..hani dh lama xdpt kad raya..

    ReplyDelete
  7. ehem. wan dpt kad raya. yeah wan! tahniah wan! wan? *erk. ;p

    ReplyDelete
  8. haha..aku baru dpt 3 :D

    ReplyDelete
  9. wah ! dah dpt kad raya... bagus2...

    aku dah bertahun x dpt kad raya...

    ReplyDelete
  10. untunglah, dapat kad raya,,,haha...den ni tak dapek apo2 pon

    ReplyDelete
  11. wahh. lama dah tak dapat kad raya. sekarang ni msg raya je. haha.

    ReplyDelete
  12. Felamak baik hati nya wan wan bagi kat raya kat wan hehehehe. Omak pak den pun suko bonar2 ckp nogori sombilan kek umah, sampai den pun tepengaroh. Melako kek mano, meh lah singgah ghombau jap. Dokek yo.

    ReplyDelete
  13. the 1st kad raya ek? den da dpt 5 kad rayo.. hehe
    suka suka jgk raya da nk dekat.. salam lebaran ye saiazuan. :)

    ReplyDelete
  14. omak org kedah?same la ngan wa..hehe

    ReplyDelete
  15. wah...sahabat blogger yg sejati.

    ReplyDelete
  16. oh oh kad raya is damn lovelyyy! ;)

    ReplyDelete
  17. best la dapat kat raya...jeles aku...


    selamat hari raya wan ;D

    ReplyDelete
  18. Anonymous27/8/11 11:36

    whoaa beshnye dpt kad raye dr abg pilot :D hehe

    ReplyDelete
  19. Anonymous27/8/11 14:49

    wahh, zuan dapat kad raya. seronok lain macam tau bila dapat kad raya ni. feeling dia lain . hee

    suha baru dapat 3 je. duk senyum je kot bila dapat kad tu ahah.

    ReplyDelete

Every comment worth a thousand thanks.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...